http://picasion.com/gl/4E3Q/

Princess AK
Princess AK, who?

Click the image below for stuff, diaries, linkies, and my biodata .



Diaries Owner Linkies What I have

Assalamualaikum, Hi to all. I am Princess AK the owner of the blog. Don't forget to follow my blog! Thanks for visited my blog! I'll follow and visit you back!


Leave your footprint!


Tinggalkan korang punya tapak kaki kat sini. :) DO NOT! - No harsh words to each other - Do not fighting to each other DO - Sopan santun - Guna bahasa yang baik :) You May Do - You can bash me. - You can hate me. BUT YOU CANT DO IT TO OTHER VISITOR. Thank you!


Five days in Kuala Lumpur.


Hai korang ! ! ! Assalamulaikum ^_^ aku baru sampai daripada KL,pukul 4 pagi tadi.Yeah ! Home sweet home !

 Aku ke KL nih sebab ....... melawat kakak aku! Yeah,yang keguguran tu.So,aku nak cerita sikit apa aku buat kat KL.

Sabtu - 12 tengah malam.

 Sampai di rumah makcik aku ^_^ Cikna ~ Tak tidur lagi,online sokojap ~

Sabtu - all day long.

Ke rumah mak cik aku - Mami.Shooting !! Alhamdulillah,dapat lah duit RM50 ^_^ Thanks Mami ! Kalau tak silap aku,ini program khas untuk Maal Hijrah.Dan aku,dapat face to facelah dengan Mawi. *tak rasa teruja pun* Sebab aku bukan minat sangat Mawi. di sini aku sertakan gambar aku dengan Mawi ^_^






Depan rumah Mami,tengah shoot


Tangkap gambar dengan Mawi

Itu gambar aku dengan Mawi ^_^Cantik aku pakai shawl ? *perasannya manusia bernama Aini Khadijah niii huhu

 Seharian aku duduk kat umah Mami,walaupun aku shoot sekejap je.Ada gambar di atas aku shooting dengan Mawi,kecut perut .. Aisyhh..Dan malamnya,aku melepak ja kat umah Cikna.

Ahad -
Aku pergi melawat rumah kakak kepada kakak ipar aku.Abang Ipar Kakak Ipar aku meninggal.Lemas. Petangnya aku belajar buat roti bersama kakak kepada kakak ipar aku.Sodapp jugak roti aku buat xD Dan juga,aku ke rumah kakak aku - Kak Je yang keguguran.Melepak dan makan bersama Abang Man *my brother - in - law* and Ibu *emak kepada abang ipar aku * . Sedap jugak Ibu masak ! Nyumm nyuummm ^_^ Dan aku ke KL Fest,menyopping.Bersama my mom.singgah Kaison,nampak Looms Band.Terus beli ! Hooyah !

Isnin -
Tak buat apa-apa.Mak aku,Kak Chah *my sis* and Kak Sarah *my cousin* je yang keluar pergi Jalan TAR,aku duduk dekat rumah Abang Mad *my brother* sambil mengelooms ~

Selasa -

Pergi ke ~ WETLANDS PUTRAJAYA ! Yeay ! naik Paddle Boat.Hangus muka aku .. Haihh,dahla hitam,hitam lagi .. Luas jugak tasik dia,penat aku mengayuh.Sampai kaki pun SUNBURN ! ...Dan aku berkelah di Wetlands ~ menikmati makanan yang sdap,hasil air tangan mak ^_^ Malamnya,kami buat BBQ,Abang Mad beli kambing ~ Nyummm ! aku dah lama tak makan kambing ^_^ Sodappp ~! Dan,pukul 11 camtu aku bertolak balik ke rumah ~ .

Seronoknya dapat jumpa family ! Abang aku,kakak aku semua .:)

Kesimpulan daripada cerita aku hari ini : Hargailah keluarga anda.Bantulah mereka mencari duit dan janganlah sesekali membebankan mereka.Audios ! Assalamualaikum! ;)

Love,
Princess AK

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Princess AK