http://picasion.com/gl/4E3Q/

Princess AK
Princess AK, who?

Click the image below for stuff, diaries, linkies, and my biodata .



Diaries Owner Linkies What I have

Assalamualaikum, Hi to all. I am Princess AK the owner of the blog. Don't forget to follow my blog! Thanks for visited my blog! I'll follow and visit you back!


Leave your footprint!


Tinggalkan korang punya tapak kaki kat sini. :) DO NOT! - No harsh words to each other - Do not fighting to each other DO - Sopan santun - Guna bahasa yang baik :) You May Do - You can bash me. - You can hate me. BUT YOU CANT DO IT TO OTHER VISITOR. Thank you!


Woah

http://picasion.com/gl/4eBK/

   Tetiba rasa cantik pulak benda kat atas ni kikikiki :D Kaler pink gituuuu, dahlah cute, glitter lagi ngeee *tak habis habis lagi ke puji benda tu Aini oiiiiiiii* K k straight to the point :D 

     Tadikannnnnnnnnnnnnnn, aku ada terbaca satu mesej bapak tak puas hati dekat cbox tu :) Malas wa nak printscreen. Korang bacalah sendiri, mesej daripada insan bernama 'MANUSIA'. Woahh, klasik gila nama. MANUSIA :D Ada jugak eh orang letak nama macam tu hurmm... 

   manusia: ur blog r so boring -_- .. EM? huh!.. fanatiknya!!.. menyampah aku dgn org yg fanatik dgn penyanyi ni -.- .. gatal pulak tu -_-
 tulah mesejnyaa, cehh tadi kata suruh tengok sendiri haha. Tak pe la mood baik kan? Huhi ~ 

  Biasanya orang melenting, tapi aku ni pelik sikit, boleh pulak aku 'HORAY!' tadi kikikiki. Best apa ada haters, at least ada jugak orang kisah kat kita :D KISAH DEKAT KITA :) Faham tak ni? Means - orang tu still nak tengok jugak blog ni, still nak kata macam macam. Tu kan tanda kita kisah dekat orang tu? Ia dok?

   Yala, kalau tak kisah, buat apa hegeh hegeh stalk then kutuk. Kalau aku benci la kann, aku takkan kisah kat orang tu, lantak mung la nak jadi gapo pung *kan dah keluar loghat Pantai Timurr :p *  


  Woah woah, apa salah guwa minat EM? 
MINAT FAHAM TAK MINAT? KAU FAHAM KE TAK? KE BUAT BUAT BUAT TAK FAHAM?

 Wa malas nak sound bebanyak, sebab wa sayangggggggggggggg sangat haters wa :D I LOVE YOU HATERSSSSSS!! 


I KNOW YOU LOVE ME TOO BWAHAHAHAHA.
 Macam puji diri sendiri pun ada hermm :P 

  SPECIAL NOTE FOR HATERS : 


 Mohon tubuhkan Kelab Haters Blogger Princess AK :D 


 Okay, nak ulas pulak satu satu ^_^ 


  YOUR BLOG ARE SO BORING!


 Walaweyhh, guwa tau blog guwa ni boring :D Thanks la tegur, tapi kalau melaser jee, tapi tak bagitau cane nak bagi blog ni MELETOP tak gune gak sis :D Lu cakap je kencang, lu tu ade blog ke tak? 

  Tapi tak boleh salahkan HATERS and FANS yang kritik gak, maybe niat diorang baik nak tegur, nak kasi kita lagi famous kebabom! Tapi cara tak kenaa :D *positif woi* 

    EM? huh!.. fanatiknya!!.. menyampah aku dgn org yg fanatik dgn penyanyi ni -.- ..

  Eh eh, kesian Bastian aku tak dimention. Sorry Bastian, dianaktirikan bwahahahha. So what kalau wa minat EM? 

     Adoih cik kakak, bukan guwa sorang je yang minat makhluk bertopeng yang macho ni, bukan guwa SATU SATUNYA MANUSIA yang minat dia. INI FANATIK? Woah sorry la kak, ni bukan fanatik eh, tak cukup lagi tahap FANATIK dia :) 

    Rasa tak nak panggil kakak, sebab macam budak sekolah je cara tegur tu, tapi panggil kakak jugaklah. I know I'm still a little girl :) Tak layak lawan cakap orang tua :D 


    Cara akak tulis tu macam guwa SORANG JE DALAM MUKA BUMI yang tulis pasal EM. Woahh, macam aku cakap tadi, PEMINAT EM NI RAMAI~ Ramai jugak ada blog :D Tapi guwa ingat and follow satu je :)

   Menyampah? Loh, kalo menyampah ngapain lo buka blog gue? Fanatik? Woahh, aku bukan fanatik k --" Wa support dia :) Wa anggap dia macam abang wa sendiri :D Tak salahkan? 

  Tapikan, kalau guwa suka dia pun kacau kau ke? Before kau mesej benda ni, tak dela aku sentuh pasal EM banyak sangat -_- Header, gambar kat sebelah tu, Gambar kat  linkies and about je kot -.- Entry pun, tak de lah aku buat sampai 300 entry untuk dia je -.- 30 peratus je kot --" So maybe EM adalah 40% drpd blog ni. Tapi sekarang dah tukar, 50++% coz aku tukar background :D 


   gatal pulak tu -_-

Rasanya, aku tak gatal :/ Mana akak dapat statement ni eh? Sebab tu orang selalu cakap " If you dont know something just shut up" Nanti malu, sekali malu, kau nak letak muka mana? Atas langit?then jalan kat bumi tak de muka. *nampak macam cuba nak buat lawak tapi tak jadi :P 

manusia: mmg nk blah pun -.- .. huh!!!

 Nak blah tapi tak blah pun, dok lagi me'message' kat situ. WA TAU LU SAYANG WA KAN KAN~ SEBAB TU LU TAK NAKBLAHHHHHHHHHHHHH ALOLOLOLO TIUTNYAAA


     Tetiba aku jadi gila haha xD Tak terkesan dengan haters :) Untuk apa aku terkesan dengan haters yang penakut, tak tulis nama, emel pun tak letak, lepas tu sound orang ikut sedap jari je. 

  I've Allah,Rasulullah, my family, friends, Encik Mimpi and Dreemers :) Apa sangatlah hater yang sorang tu, nak bandingkan dengan orang yang guwa sayang nikan :) 

 Malas nak besar besarkan, yelah, benda kecik je pun kan? Kalau aku ni jenis baran, dah lama call my uncle yang jadi Dato' tu, dengan gediknya mintak polis siasat sape kau. Nasib baik aku ni baik :) Syukurlah awak mood kita baik :) 

  Awaa, saya cuba tuk tak marah :) Sebab apa tau awaa, sebab kalau saya marah, sia sia la pahala yang saya dapat hasil kutukan awaa tadi tu :) Awaa kutuk la lagi awaa, senang sikit saya dapat pahala :) Alhamdulilllah :) Awaa tau tak bila kita zalimi orang, pahala kita nanti Allah beri pada orang tu? Awaa tahu tak, kalau pahala kita tak cukup, nanti Allah ambil dosa orang itu, letakkan pada kita. Awaa nak? 

   Astaghfirullahalazim, dah la dosa banyak. Tambah lagi dosa orang lain :( Ya Allah.. *tukar nama Ustazah AK* 

  Awaa, Islam tak larang umatnya berhibur :) Asalkan tak melampaui batas :) 

  Saya tak nak kata saya tak lalai itu ini, sebab kebanyakan orang suka membezakan dosa yang dibuatnya dengan dosa lain, supaya dai dapat meneruskan dosa tersebut. Nauzubillah, moga dijauhkan :)


Dahlah, malas nak bebel panjang :) Veveninggg *bahasa Alien ni xD * 



Love,
Princess AK.
Always Dare To Dream, Be the Star

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Princess AK