http://picasion.com/gl/4E3Q/

Princess AK
Princess AK, who?

Click the image below for stuff, diaries, linkies, and my biodata .



Diaries Owner Linkies What I have

Assalamualaikum, Hi to all. I am Princess AK the owner of the blog. Don't forget to follow my blog! Thanks for visited my blog! I'll follow and visit you back!


Leave your footprint!


Tinggalkan korang punya tapak kaki kat sini. :) DO NOT! - No harsh words to each other - Do not fighting to each other DO - Sopan santun - Guna bahasa yang baik :) You May Do - You can bash me. - You can hate me. BUT YOU CANT DO IT TO OTHER VISITOR. Thank you!


Kenapa aku minat EM ^_^

Hi ! Mesti korang semua tertunggu tunggu entri kali ni ^_^ *ceh,bajet je,entah-entah,tak de sapa pun baca kann... * Aku bukan nak kejar populariti hokeyy ! Okey,ni aku copy paste,aritu aku ada bagi dekat kawan aku,dia tanya.Sekarang,bacalah korang suma ya ?

 1.SUARA !!!! *ini ikhlas dari hati,belum lagi dicemari dengan sebab lain.*

Yes...voice.Love his voice very much ! Dulu,saya cuma dengar suara.Tak tahu pun rupanya dia macam mana.Mahu pun hujung kuku.Serius tak pernah tengok . Sebab,saya cuma lihat 4 video Goolate *google Translate* yang latar belakangnya hitam dan cuma ada lirik.Ini adalah berkat kakak saya yang comel itu,kerana memperkenalkan EM kepada ibu saya,semasa saya kebohsanan dan menempel di tepi kakak  I don't know why,his voice is very good !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *histeria* Entah apa yang dia buat,suara sedap sangat.Pitching pun tak lari.Tak macam saya,lagu si Tegar itu,ulang banyak sangat 'dulu' terus pitching lari ke bulan !


2.Kemahiran bermain gitar.

Ini,memang tabik spring toing toing tiong ! *ini bukan typo,sengaja tulis  * Sebab,saya pernah cuba main gitar,lagu BlueBird.Baru sebaris abang ajar,sudah lupa.Lagi satu,EM menyanyi hanya berbekalkan nine basic chords ! Amazing right ?

3.Kemahiran menulis lagu

Ini lagi satu,sampai ke bulan tabiknya ! Dia ada banyak lagu sendiri,contohnya,S.U.K.A,Selamat Malam Cinta *menjadi tajuk albumnya* Menu Cinta,Ayuh Tinggalkan Dia,Tidurlah Sayang,Lucky Star and banyak lagi!.Ada satu lagu bertajuk Selamat Tinggal Bintang yang dinyanyikan bersama bandnya masa study dulu.


4.Kemahiran menyanyi dalam pelbagai bahasa 

En Mimpi pandai menyanyi dalam bahasa Korea dan juga Cina.Dan tak terlupa,Jepun.English biasa sangat  Tapi,lagu Oppa Gagnam Style itu hancur dibuatnya.Lagu Without Words itu,bolehlah.Lagu Cina pula,Tong Hua-Guang Liang.Jepun - Mirae,Kiroro. 


 5.Cara dia layan peminat

Dia layan peminat sama rata.Dia siap hafal nama peminat.Dia juga telah bercadang mahu tulis lagu untuk Dreemers. 

6.Kurang kontroversi

Dia tak popular kerana,bertopeng.Jadi tak banyak gosip melanda.Cuma sekali saja saya lihat dia masuk Galaksi,bergaduh dengan Bandi Amuk.




8.Bahasa percakapan

Tak berkasar lansung dengan wartawan mahupun pengacara ! Walaupun dalam blognya,agak kasar,tapi cara percakapan di luar,dipercayai berbeza  




 Itulah sebab kenapa aku minat gila dengan EM,dan tadi,teacher tanya cenggini.

 T-Teacher C-Class M-Me H - A boy  BFFs -My BFFs ... : Another Classmates

T :Who his and her favourite colour is red ?
M : *raise my hand*
T : Who his and her favourite colour is blue?
M : *raise my hand again*
T : Who his and her favourite colour is green ?
M : *raise my hand again and again*
T : Who his and her favourite colour is white ?
M : *raise my hand,again,again and again* *talk slowly* EM punya topeng warna putih,sarung tangan pon sama.
T:Who is her and his favourite colour is  grey ?
M : *again..,talk slowly* T-shirt ekslusif EM warna kelabu :P
T : Who is his and her favourite colour is yellow ?
M: *again....* *cakap kuat sikit* Suka sebab EM punya baju warna kuning ..

T : Hang warna pa yang hang tak suka ?
M : Warna .... yang EM tak suka dan tak pakai *muka bajet cute *
BFFs: Wekkk !
T : hah ? Apa hang cakap ?
H : Dia kata,warna yang EM tak suka,warna yang EM tak pakai ...
.. : Ewwww ! Teruk gila ! pot pet pot pet pot pet
M: *gelak like crazy*
T:okey kita minta dia nyanyi !
M : *dengan memegang perut sebab sakit,nyanyi lagu yang dihafal sepenuhnya,SAMA.. *
T: *baru habis satu rangkap* Yeay ! Give her some claps !
M : *dlm hati* Ingatkan nak suruh nyanyi sampai habis ...

Hoho,itulah sebabnya kenapa aku minat gila . ^^ Okey bye ~

Love,
Princess AK

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Princess AK