http://picasion.com/gl/4E3Q/

Princess AK
Princess AK, who?

Click the image below for stuff, diaries, linkies, and my biodata .



Diaries Owner Linkies What I have

Assalamualaikum, Hi to all. I am Princess AK the owner of the blog. Don't forget to follow my blog! Thanks for visited my blog! I'll follow and visit you back!


Leave your footprint!


Tinggalkan korang punya tapak kaki kat sini. :) DO NOT! - No harsh words to each other - Do not fighting to each other DO - Sopan santun - Guna bahasa yang baik :) You May Do - You can bash me. - You can hate me. BUT YOU CANT DO IT TO OTHER VISITOR. Thank you!


Sorry!

 Assalamualaikum korang ! Aku mintak maaf gila - gila sebab lambat update entri ! Sorry sangat !                                        
 Sebenarnya,aku tak update entri adalah kerana aku sedang belajar cara cara menjadi blogger yang amat popular (dasar kejar popular betul ) Bukanlah kejar popular sangat,sebab aku sendiri pun bosan baca blog aku yang kosong ~
                         
           
                                                             

  Antara tips tips yang aku dapat adalah :

 Jangan tulis entri pepanjang sangat !
Selitkan gambar atau video !
Update entri mesti ada rutin !
Cara dapatkan itu ini dan sebagainya :)

 Haa,kalau korang nak tau jugak,blog yang aku tengok tu sangatlah cantik, dan penuh dengan pelbagai tips untuk aku,blogger yang amat baru ini .


  Jadi , apa kata korang dengan perubahan aku ni ? Setuju ?

Berikan pendapat korang di komen ! Janganlah sombong sangat ^_^

Bye !

 Princess AK a.k.a Aini .

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Princess AK