http://picasion.com/gl/4E3Q/

Princess AK
Princess AK, who?

Click the image below for stuff, diaries, linkies, and my biodata .



Diaries Owner Linkies What I have

Assalamualaikum, Hi to all. I am Princess AK the owner of the blog. Don't forget to follow my blog! Thanks for visited my blog! I'll follow and visit you back!


Leave your footprint!


Tinggalkan korang punya tapak kaki kat sini. :) DO NOT! - No harsh words to each other - Do not fighting to each other DO - Sopan santun - Guna bahasa yang baik :) You May Do - You can bash me. - You can hate me. BUT YOU CANT DO IT TO OTHER VISITOR. Thank you!


Happy Teacher's Day!

gif maker

Entri kali ni, 
Khas untuk cikgu tersayang. 

Terima kasih cikgu sebab sudi ajar saya,
Sampai saya sudah berjaya meraih Anugerah Kecemerlangan Akademik,
Terima kasih cikgu sebab bersabar dengan saya,
Yang kadang kadang perangai tak diduga,
Kadang kadang memeningkan kepala,
Terima kasih cikgu sebab selalu beri semangat kepada saya,
Biarpun saya bukanlah anak cikgu,
Cuma anak murid,
Terima kasih cikgu ,
Terima kasih. 

Saya dedikasikan sajak ini, khas untuk guru guru saya. :) 


Tabahlah cikgu,
Demi anak bangsa,
Biar seribu pihak mencerca,
Biar semua memandang hina,
Namun martabat tetap dijulang di sisi Allah. 

Tabahlah cikgu,
Biar kerja setinggi gunung,
Namun gaji taklah besar mana,
Ingatlah ganjaran di sana. 

Tabahlah cikgu, 
Didiklah anak muridmu,
Biar jadi bangsa berguna,
Biar Malaysia kian bertamadun. 

Tabahlah cikgu, tabahlah <3 





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Princess AK