http://picasion.com/gl/4E3Q/

Princess AK
Princess AK, who?

Click the image below for stuff, diaries, linkies, and my biodata .



Diaries Owner Linkies What I have

Assalamualaikum, Hi to all. I am Princess AK the owner of the blog. Don't forget to follow my blog! Thanks for visited my blog! I'll follow and visit you back!


Leave your footprint!


Tinggalkan korang punya tapak kaki kat sini. :) DO NOT! - No harsh words to each other - Do not fighting to each other DO - Sopan santun - Guna bahasa yang baik :) You May Do - You can bash me. - You can hate me. BUT YOU CANT DO IT TO OTHER VISITOR. Thank you!


Hari Anugerah Cemerlang 2015

gif maker

Hello alll~ Okey mood aku dah pulih untuk berblogging! Yeayyyy :D 

So hari ni, aku nak cakap pasal Hari Anugerah Cemerlang Sekolah Kebangsaan Tikam Batu 2015 and as always, muka aku je yang naik pentas :3 Bukan nak berlagak, tapi untuk kasi korang korang korang yang baca ni supaya cuba untuk mencapai kejayaan seperti aku dan abang kakak aku :D Lagi satu jangan lupa follow blog ni bila baca tu yee! *tetiba* 

With my parents. Thanks makkk ayahh love youu. 
 Tahun tahun lepas hadiahnya adalah hamper alat tulis , tapi tahun ni , cuma dapat plak plak or apa kebenda entah dia eja aku pun dah lupa comel besar tapak tangan. Ecely aku lagi suka hadiah hamper alat tulis coz aku boleh guna. Yg nii, arrr makan space je kat umah aku, pastu kumpul habuk. Yg kena lapnya aku -.- Tapi tulah, ada gak hikmahnya. Dapat jugak aku lawan abang kakak aku yg banyak nak mampos diorang punya plak and piala. Sekarang ni aku nak letak mana hadiah nii -.-" Dah la piala abg aku yg sorang tu dah cukup dua meja. Yg tiga orang tu, penuh dah satu almari. Nak selit mana aku punya piala niii eiiiiii

Antara anugerah yang digondol (ewahhh ayat kau Jemah) 

  • Terbaik Aliran
  • Cemerlang Aliran
  • Tempat Pertama Keseluruhan
  • Terbaik Bahasa Inggeris
  • Terbaik Matematik
  • Anugerah Kecemerlangan Akademik 2015
  • Anugerah Khas Guru Besar
Aku happy~~~ Haha

Dapat jumpa senior senior yang dijemput ke sekolah :D Tapi tu la kan -.-" Diorang dah berubahhh. Dulu diorang suka gak kacau aku, sekarang dah kurang. Even bersentuh bahu pun wat derrkkk je. 

Okey dah penat bebel haha~ So kita letak gegambo je kat sini yekk. 


Jeng jeng jeng! Hadiah hadiah yang disusun cantik oleh my mom, and of course benda ni dibuat masa guwa tetido tadi. Tu pun nak cita ke? -.-"
Muka guwa. Nampak sangat berbedak XD Okey bye :P 
With Durratul Ain Saffiyah Bt Amran. Congratss friend! Finally dapat jugak naik pentas dengan aku :D 
Aina yg hitam manis and Syahirah yg bam bam ~ Ni geng budak pandai, selalu dapat top ten tapi tak dapat lawan guwa haha ~ Durratul yg ujung tu just budak biasa je, tapi alhamdulillah dapat jugak duduk kelas first :) 


Mata terpejammmm haha sorii semua. kalau korang zoom korang akan perasan muka aku ni macam pakai mekap tebal haha 

Kkk bye! 

Love,
Princess AK. 




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Princess AK