http://picasion.com/gl/4E3Q/

Princess AK
Princess AK, who?

Click the image below for stuff, diaries, linkies, and my biodata .



Diaries Owner Linkies What I have

Assalamualaikum, Hi to all. I am Princess AK the owner of the blog. Don't forget to follow my blog! Thanks for visited my blog! I'll follow and visit you back!


Leave your footprint!


Tinggalkan korang punya tapak kaki kat sini. :) DO NOT! - No harsh words to each other - Do not fighting to each other DO - Sopan santun - Guna bahasa yang baik :) You May Do - You can bash me. - You can hate me. BUT YOU CANT DO IT TO OTHER VISITOR. Thank you!


Penat ..

Hai korang.Baru 5 minit yang lalu aku dapat jalan dengan betul . Sobabnya,kaki aku sakit teramat.Lenguh,berdiri dekat setengah jam. Berdiri tanpa bergerak.

 Sebabnya aku ada latihan bicara berirama.Berdiri setengah jam,kemudian buat muka sedih,cikgu bagi duduk. *hooray!!* Selepas lima minit,berdiri balik -.- Jadi kesimpulannya jika waktu itu dibundarkan,aku berdiri lebih kurang 9 jam. SEHARI.Hari ini,guru besar dengan baik hatinya mengadakan mesyuarat untuk cikgu cikgu.Jadi,latihan sesi petang dibatalkan.Cuma ada latihan sesi pagi untuk dua hari (for today and tommorow)

 Jadi,aku nak sharing is caring episod kesengsaraan kaki aku hingga Khamis nanti.



 Isnin 20 September - Tepat pukul 9:45 pagi,aku dipanggil untuk latihan. (aku ni bidan terjun sebab ada orang tarik diri,stress takleh hafal skrip kot) Berlatih sampai pukul 4 petang.Dengan pengeluaran tenaga melalui suara,aku dah macam ... waaaaa!!!!!!!!! Ponat eden. Pukul 4 petang pulak aku pergi latihan rumah sukan.Pukul 4 masih dalam surau,4:15 berkejar ke toilet tukar baju,4:20 berkejar ke padang,4:25 mula latihan pemilihan untuk masuk acara larian 200 meter (dah la tak panaskan badan,tetiba lari.Semput plus sakit kaki aku.) Aku ni layak masuk lontar peluru je walaupun tak penah dapat pingat. (erkkk,teruk) Cikgu tak bagi pengecualian untuk aku yang sakit kaki berdiri selama hampir 9 jam ni.

Selasa - Err,apa aku buat semalam ? Latihan semata-mata latihan selama 9 jam. Berjalan ke sana ke mari kaki terincut dah jadi.Balik-balik,lepak atas katil konon nak rest jap,sekali tidur pengsan . Bangun pukul 7,mandi,tidur balik.Terer ? Thanks (tunduk sikit)

Today - Pagi tadi lari 3 pusingan mengelilingi surau sebab berlatih dalam surau.Tapi,aku rasa macam 5 pusingan aku lari tadi.Nasib baik tak suruh lari kat padang dan nasib baik surau kitorang kecik je.Kemudian latihan vokal selama 10 minit dan terus berlatih sampai pukul 1:15. Nampak perubahan drastik pada aku di situ,time berlatih sora bukan main kuat,habis berlatih, kawan tegor "Aini!" Aku muka pucat,jalan pun dah macam apa, snyum segaris (takkan nak banyak garis) "h..aa.ii " Suara ku hilang entah ke mana. .

Tomorrow - Dijangka sama seperti di atas.

Ahad - Dijangka lebih teruk,sebab lepas dua hari tak berlatih,gerakan semua lupa.

Rabu - Memang teruk.Sebab,Khamis dah nak tanding,Rabu memang tak de rehat,non-stop,7:45 pagi,sampai tepat pukul 4. *pengsan* Hari ini je aku boleh bernafas sikit. (tarik nafas ~)

  So,itulah episod kesengsaraan aku,Tapi tak mengapa,demi sekolah tercinta,akan ku perjuangkan juga ! (betul ke ayat ni ?)

Bye,nak pergi Pantai Merdeka.Ada bdak sekolah camping,mak aku nk tengok.Sekolah aku la tu.Hhuhu

Love,
Princess AK 



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Princess AK