http://picasion.com/gl/4E3Q/

Princess AK
Princess AK, who?

Click the image below for stuff, diaries, linkies, and my biodata .



Diaries Owner Linkies What I have

Assalamualaikum, Hi to all. I am Princess AK the owner of the blog. Don't forget to follow my blog! Thanks for visited my blog! I'll follow and visit you back!


Leave your footprint!


Tinggalkan korang punya tapak kaki kat sini. :) DO NOT! - No harsh words to each other - Do not fighting to each other DO - Sopan santun - Guna bahasa yang baik :) You May Do - You can bash me. - You can hate me. BUT YOU CANT DO IT TO OTHER VISITOR. Thank you!


Pengenalan tentang diri ini

Hai!Nama aku Aini.Aku baru buat blog.So,aku nak kenalkan diri aku sikit.

 Nama:Aini Khadijah
Umur: Rahsia!

Tu je kot.Aku tak nak beritahu banyak benda pasal aku.Takut jadi apa-apa :( Korang mesti tertanya-tanya kenapa aku letak gambar Encik Mimpi kan ?


Ianya sebab aku minat gila dengan Encik Mimpi.Seriously.Aku suka dia nyanyi,suara,lagu dia,apa yang dia cakap,muka dan tangan dia,rambut,cara pemakaian,dan semua tentang diri dia ^_^

Kawan-kawan aku memang tak suka gila aku cakap pasal Encik Mimpi.Kesian diorang.. Haha,aku kalau satu hari tak dengar/tengok muka EM,gelisah aku dibuatnya *angau pun ada nampak gayanya*

 Jadi Encik Mimpi,kalau terbaca blog ini,tegurlah saya yang amat comel ini ^_^ Saya ? Adik ? Aku ? Hurmm,umur aku dengan Encik Mimpi memang jauh gila beza.Hoho.Bye ^_^

Love,
Princess AK.

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Princess AK