http://picasion.com/gl/4E3Q/

Princess AK
Princess AK, who?

Click the image below for stuff, diaries, linkies, and my biodata .



Diaries Owner Linkies What I have

Assalamualaikum, Hi to all. I am Princess AK the owner of the blog. Don't forget to follow my blog! Thanks for visited my blog! I'll follow and visit you back!


Leave your footprint!


Tinggalkan korang punya tapak kaki kat sini. :) DO NOT! - No harsh words to each other - Do not fighting to each other DO - Sopan santun - Guna bahasa yang baik :) You May Do - You can bash me. - You can hate me. BUT YOU CANT DO IT TO OTHER VISITOR. Thank you!


Entri yang Rojak bwahahaha

http://picasion.com/gl/4eBK/

  Aku tak henti henti kagum dengan benda kat atas niii... Rasa macam citarasa aku kali ni sangat superb bhahahahaha. Dah baca tajuk di atas?? Entri yang Rojak bwahahahahha <-- Entri yang Rojak. Tetiba aku teringat rojak walaupun tak pernah makan hurmmm ~ 

  Rojak kan bercampur baur dan maur *dah mula dah hawhawhaw* So, entri ni pun agak bercampur baur jugak :D So campur sana sini campur campur campur equal one hundred and ten. 


  Di sini saya nak sambungg sikit haters niii, aku pelik gak -.- Kau kata benci meluat boring bla bla bla, tapi still jenguk blog aku dan menaikkan overviews aku. Walaupun aku tau aku dan blog aku ni sesama cute, well bhahaha. SAMA ADA dia nak tengok blog aku yang superb giloss *puji diri sendiri bak ang* ATAU nak tengok apa balasan aku yang cool gilos ni *flip hair* ATAU nak dengar lagu. Oh thanks, aku tau suara EM sangat merdu bhahaha. HAMPIR 87% lagu di blog ini lagu EM, ATAU lagu yang EM cover ATAU lagu yang ada kena mengena. CONTOH - Without You Cover. Di cover oleh Fero, semasa Annual Dreemers Gathering. 

  Dan jugak lagu Bastian, and CJR, and lagu Fero. And and and and lagu yang aku rasa best :) 

NEXT IS : NOTI KAT FB

  Abang aku yang sangat hensem, smart, cool, bergaya, pintar dan bijaksana *puji abang sendiri sebab nak dapat kakak ipar yang cantik and kaya bhahaha* ni pegi ke Jepun! Alhamdulillah, murah rezeki.. :D Nanti bawak adik pegi jumpa EM pulak bhahahaha. 


  Oleh sebab aku buat close friends dengan dia kat FB, so, setiap kali dia upload gambar, mesti aku dapat noti. Aritu aku bukak facebook, hampir hampir kena heart attack! Banyak gila noti! Walhal kengkawan aku suma busy study. And rupa rupa rupa rupanya kebanyakan noti adalah daripada dia. Ha ha ha. *asah parang* 


THE THIRD ONE IS : PROJEK HARI GURU

 Aku rasa nak buat projek hari guru. Di mana, aku akan tulis entri pasal semua cikgu yang ajar aku :D Rajinnya akuu, eighty four plus four equal eighty eight entries. Cehwah, aku gabung la dua tiga orang cikgu dalam satu entri! Rajinnya aku nak tulis bebanyak hawhawhaw. So kalau cikgu feveret maybe aku tulis panjang sikitt, kalau cikgu tu macam aku tak suka sangat, so maybe sikit je la. *pilih kasih doe haha* 

 Kita ni kena suka jugak cikgu tu even dia garang or whatever, kita still kena hormat dia. Kalau tak nanti kita takkan dapat ilmu tu. dengar ni tokoh murid nak cakap. Dengar! *sejak bila kau dianugerahkan sebagai Tokoh Murid ni Aini bhahaha*  


THE LAST ONE FOR TONIGHT! :) 

  Ada sorang Dreemers ni ngadu kat group, dia beli ikan, tapi ikan tu tak sampai 24 jam dah mati.. So aku berkongsi cerita jugak pasal ikan guppy aku, 8 taon dulu. 

  Tapi aku siyes x igt, so aku cita la pasal ikan guppy aku 5 taon dulu. TERKENA KAN HAHA :P Padan muka wek wek hohoho! 

 Tapi untuk korang aku citer jguak pasal ikan guppy yang aku bela masa aku duduk rumah first :) 

  Actuallly ikan tu mak aku letak dalam kolah, dalam bilik air. Kolah kecik je la, korang jgn la igt cam kolah kat masjid tuu//

  Tapi siyes aku tak ingat. HAHA.. 


 Dan aku dah malas nak menulis. Kbye haha 

Selamat Malam Cinta kepada pembaca ku sekaliannn :) 
Keep support me okay! Support Encik Mimpi and Bastian too :) 
Always Dare To Dream, Be The Star :) 


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Princess AK