http://picasion.com/gl/4E3Q/

Princess AK
Princess AK, who?

Click the image below for stuff, diaries, linkies, and my biodata .



Diaries Owner Linkies What I have

Assalamualaikum, Hi to all. I am Princess AK the owner of the blog. Don't forget to follow my blog! Thanks for visited my blog! I'll follow and visit you back!


Leave your footprint!


Tinggalkan korang punya tapak kaki kat sini. :) DO NOT! - No harsh words to each other - Do not fighting to each other DO - Sopan santun - Guna bahasa yang baik :) You May Do - You can bash me. - You can hate me. BUT YOU CANT DO IT TO OTHER VISITOR. Thank you!


Azam 2015!




Assalamualaikum ! Hari ini 2 Januari 2015 ^^ Okey okey,macam dah lapuk pulak tajuk ni,tapi, alahh, baru 2 hari je kan ? Hihi ~

  Actually,soalan 'Azam kau apa tahun ni ? " sangatlah famous setiap kati menjelang tahun baru ni . So,aku pun terasa nak jawab jugak soalan ni walaupun,, errr .... tak ada sorang pun tanya aku hahaha ... *gelak hambar * Forever alone betullah manusia bernama Aini Khadijah ni :( Sadis gila hidup bhahaha
Azam Baru ! Yeah! 




1 . Nak dapat 5 A dalam UPSR .

Aku nak dapat 5 A dalam UPSR ^^ Semua adik beradik aku boleh dapat 5 A,takkan aku tak boleh ? Aku dengan kakak abang aku , sama sama anak cikgu. Sama sama mak ayah bising bising suruh belajar >< Walaupun aku yang bongsu,tapi percayalah,aku tetap dapat nasib yang sama huhu .. >< Tiada istilah pilih kasih dalam family aku !


2.Turunkan berat badan at least 15 kg .


Muahahahahah ~ Tak nak ulas apa apa tentang ini . No comment ! Tettt !!

3. Jadi lebih baikk,daripada sebelumnya .

Semoga aku jadi lebih baik daripada tahun 2014,tak nak dah ada kes buli buli,gaduh gaduh,tak siap kerja sekolah,bertumbuk,tarik tarik tudung , sepak sepak . :3 teruk betul , pergi sekolah belajar ! Bukan bertumbuk , gangster betul budak zaman sekarang heeee

4. Kenal lagi rapat dengan DreEMers

Huhu ~ For those yang tak tau DreEMers ni benda apa,DreEMers ini adalah peminat Encik Mimpi weeeheee ~~


Okk,tu jelah kot . Terima kasih baca entri aku yang kurang berguna ni >< *sedih sedih huhu*

Okeyyy bye ;) ~ Assalamualaikum !

P/S : Aku akan kurangkan aktivit berblogging untuk mencapai azam aku yang pertama iaitu mendapat 5 A dalam UPSR. Insya Allah,selepas bulan 9,aku akan aktif kembali tulis entri mengikut rutin asal . 

Love,
Princess AK 
Always Dare To Dream and Be The Star

Labels: , , , ,


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Princess AK