http://picasion.com/gl/4E3Q/

Princess AK
Princess AK, who?

Click the image below for stuff, diaries, linkies, and my biodata .



Diaries Owner Linkies What I have

Assalamualaikum, Hi to all. I am Princess AK the owner of the blog. Don't forget to follow my blog! Thanks for visited my blog! I'll follow and visit you back!


Leave your footprint!


Tinggalkan korang punya tapak kaki kat sini. :) DO NOT! - No harsh words to each other - Do not fighting to each other DO - Sopan santun - Guna bahasa yang baik :) You May Do - You can bash me. - You can hate me. BUT YOU CANT DO IT TO OTHER VISITOR. Thank you!


Promote time!

Assalamualaikum geng ! Today, *speaking sgt * aku nk promote dua tiga blog bestie aku ! Banyaklah jugak ^^

Firstly : http://please-be-mine-ever.blogspot.com/

Owner : Delaila / Syifa
Korang bukak blog ni,daripada first entry dia yang berjela tu,sampai last entry dia, tak habis habis lagu yang ada dalam blog dia . BANYAK GILA ! Antaranya :


Putri CP2 : Di Langit Awan Biru , ini antara lagu yang aku suka *daripada 10 lagu yang aku dengar * . Ada jugak lagu kapten iaitu , Rindukanlah,Aku dan Kamu dan S.U.K.A . Kalau korang teringin gila nak dengar lagu lagu tersebut,cari je dalam playlist aku ^^ Aku dah sort ikut huruf da :)



Next blog : http://novelistarblinkersuperb.blogspot.com/

Owner :Wan Arliana (The Shahrolians )

Ini blog Wan,kawan sefanatik aku :3 Dia minat Shahrol,aku pulak minat Encik Mimpi dan kami sesama fanatik :3 Kalau chat , konfem asyik cakap tentang Shahrol ngan EM jeerr :P *oi,sudah sudah lah tu,orang nak tau pasal blog dia *

Blog dia cantik ! Ada banyak cerpen yang dia karang dekat blog dia ^^ Best best semua ! Ada jugak 'bunga api' dekat blog dia .Dan ada jugak Cbox *blog aku pulak bakal ada,nantikan ! * Dan bakal Cbox aku nanti semestinya diedit oleh Cik Wan nii . Yeah ! Thanks Wan :*

Third blog : http://dee94kookie.blogspot.com/

Owner : Fawwaz Dalila

Pencinta Jung Kook dan Luhan (kiranya Kpopperz lah )

Jungkook BTS .


Huarghh ! Penat daa aku .. By the way,lawatlah blog diorang ni eh.Love you! *budak pemalas,promote tiga blog pun dah penat :P

Love,
Princess AK. 

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Princess AK