http://picasion.com/gl/4E3Q/

Princess AK
Princess AK, who?

Click the image below for stuff, diaries, linkies, and my biodata .



Diaries Owner Linkies What I have

Assalamualaikum, Hi to all. I am Princess AK the owner of the blog. Don't forget to follow my blog! Thanks for visited my blog! I'll follow and visit you back!


Leave your footprint!


Tinggalkan korang punya tapak kaki kat sini. :) DO NOT! - No harsh words to each other - Do not fighting to each other DO - Sopan santun - Guna bahasa yang baik :) You May Do - You can bash me. - You can hate me. BUT YOU CANT DO IT TO OTHER VISITOR. Thank you!


Big Bad Wolf!



 Assalamualaikum,lamanye aku tak tulis dekat blog ni >< Sorry k for those yang rindu dengan aku,aku tak dapat publish entri sebab aku bercuti dekat KL and balik kampung kat Kelantan.

With my Family (from right) : Abang Man (brother in law) with Tom (my little kitten),Abang Min (brother),Tok Ayah (baju kuning) Mek Aminah (Grandma) Me (tudung pink) Kak Je (Tudung merah) and the last one,Mama.



   Haa kau,panjang lebar captionnya (sengih) . Actuallyy,kat Kelantan tak de benda yang menarik pun >< Bosan derr bosan,so aku nak cerita pasal aku pergi Big Bad Wolfs,sesuai dengan tajuknya jugak! Ngeh ngeh ngeh (kenape la aku suka gelak cenggini,cer korang gelak sekali kat komen, ceh,tak de kene mengena kay )

  So,aku nak tunjukkan dekat korang,hasil tangkapan aku ^^ Aku punya je ! Tak  campur dengan kakak abang punya aku kay!





Hasil tangkapan di Big Bad Wolf (Junior Vs Senior,Button Badge and 1 set buku 10 Minute Stories)
   Buku tu,harap nama je 10 Minute Stories,aku baca,20 minit! Kay,salah aku sendiri,gagap pulak >< English da berterabur la time cuti cuti ni ~

  Aku just nak cakap,sape yang tak pegi Big Bad Wolf tu,memang double triple rugi! Sebab buku kat sana,memang dah diberi diskaun kaw kaw punya! Memang murah gila! 1 set buku tu,kalau kat kedai biasa, maybe da mencecah 100! Buku Junior Vs Senior plak,18 hengget kau ! Haa~ Mahal kan ? Jadi,korang kalau nak beli buku yang mahal mahal tu,just tunggu je Big Bad Wolf and korang bolehlah beli je kat situ ! Murah tau !

  Masa aku pergi tu pun da nak lewat malam,so tak banyak sangat buku yang best best,and dah tak ramai orang.Alhamdulillah,tak payah tunggu lama lama (aku memang cepat boring) .

  Kay lah,bye bye ~ Night korang ! Tu je cerita aku kali ini ~ Assalamualaikum
 

Night and Assalamualaikum,Love,
Princess AK
Visit my--
Facebook -- Aini Khadijah
Twitter -- @aini_ija
Instagram -- @aini_khadijah145
Blog - mifarolsfan.blogspot.com
Youtube channel -- Puteri Aini ( Gambar EM pakai topeng hitam) 

Labels: , , ,


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Princess AK